Saturday, September 30, 2006

Mariners Presentation

Haaa ... finally something different. OK la .. rugby gak .. tp bukan game. Ni presentation night. To reflect on the hard work we put into the season, and a time for gifts and prizes(not that I was expecting any). Anyway ... it was a great season. Menang 4 trophy tu. 2 aku tak terlibat. From the left, the John Tubby Jekyll Cup. Menang sebab tak de org dapat kalahkan kita dalam A grade home game. Kalo kalah .. opponent dapat la. So pastu kene kalahkan die kat home die baru leh dapat balik. Sebelah tu, The Club championship. Pemenangnya ialah team yg dpt paling byk points terkumpul dalam A grade ngan Reserve grade. Sebelah tu ... Minor Premiership. Tu tuk table reserve grade je. Sebelah tu pulak, the A grade premiership.

Dalam presentation tu ada la byk prize, cam best player overall, best utility player(player yg paling flexible yg leh main mana2 position), best forward, best backline, dan byk lg. Ada satu tu, best newcomer ... igt aku leh sebat yg tu la ... skali member aku menang. Die main halfback, tp die mmg power la ... mmg patut pon die dapat. So ... ada gak satu prize ni ... nama die 'managers mug'. Slalu nye die akan bg kat player terbaik setiap game. Kira kat impact player la. Player yg inspirational yg bg dedikasi sikit. So habis season tu ... die akan engrave-kan kat mug tu nama player yg paling dedicated dan hard working ... so tunggu la die announce player tu. "And the managers mug goes to ...... Barry". Eh ... aku daaaaaa. Tak bajet nye. hahaha .... Terasa bangga dan penting lakk
So die pon ada kasi gak medal tuk finalist ... katanya walaupun aku tak main (tu pon sebab injured)... tp ada impact kat club ... so tak la aku balik Malaysia empty handed. (Nampak tak nama aku tu ?? hehehe ... ok la .. salah eja ... tp dapat la something gak)

Labels:

2 Comments:

  • wahahaha.. ko memang sempoi..

    By Blogger krl, at 10:22 AM  

  • wah!!!
    Hebat la ko, pemberi semangat...
    menang gak ko, dpt pn medal. hahaha...
    nnt, blk m'sia, jgn lupe lak bg semangat kat awek ko lak!

    By Blogger ~fayzsum~, at 5:12 AM  

Post a Comment

<< Home